Головна » Файли » Позакласна робота » Позакласна

Сценарій вечора зустрічі з випускниками
[ Викачати з сервера (71.0 Kb) ] 25.12.2014, 16:17
Сценарій вечора зустрічі з випускниками школи (На сцені парти, за парти сідають по дзвінку учні. Звучить пісня «Не повторяется такое никогда». Виходять ведучі) - Доброго вечора, дорогі наші випускники! - Ось і знову зібралась велика шкільна родина. Дуже раді вас бачити. Вас вітає щиро ваша Альма матер – найкраща у світі Теплицька загальноосвітня школа №1! Привітальний танець з рушниками - Друзі, ми недаремно розпочали наш вечір відомою піснею «Не повторяется такое никогда». Ніколи не можна забути те, що в житті було вперше. А в школі так багато відбувалося в перший раз. - Перший клас, перша п»ятірка… - …або дванадцятка…Перша двійка! - Перша вчителька, перше кохання, перше побачення, перші мрії… (хлопчик починає смикати дівчинку за кіски) - Що це ти робиш? Боляче. - Олю, а ти пам»ятаєш, у тебе були дві кіски, а я смикав тебе за них! Наша перша вчителька Наталя Володимирівна примусила нас із хлопцями писати пояснювальні записки, коли ти, Олю, поскаржилася їй на нас. - Ну, знаєш, ви мене тоді просто дістали своїм залицянням. Пам»ятаю, я завжди мріяла, щоб мама дозволила мені їх відрізати, і тоді б я зробила модну зачіску, і ніхто б тоді не смикав мене за кіски! - А цікаво, про що мріяли в школі наші гості, випускники? І чи збулися їхні мрії? (мікрофон у залі) - А я от у школі завжди мріяв: от коли б мені проекзаменувати директора! Я б йому поставив запитання, а він хай би відповідав! - Так у чому справа? Сьогодні – незвичайний вечір, бо дорослі люди із задоволенням повернулися на острівець дитинства – у рідну школу. Тому мрії всіх повинні збуватися. - Шановний директор, запрошуємо вас на екзамен!(Розкладає на столі папірці) (директор бере квиток і відповідає на запитання: 1. Пояснити поняття «симбіоз» на прикладі взаємовідносин «учні – учителі». 2. Скільки двійок ви поставили учням. Як погані оцінки впливають на здоров»я учителів. 3. Як можна з біологічної точки зору пояснити те, що випускники регулярно відвідують школу кожного року.) -Ну що ж, Мишку, я думаю, що наш директор здала сьогодні екзамен на найвищий бал! - І моя мрія нарешті здійснилася! Дякуємо Вам, дорога Людмило Сергіївно! - А для нашого директора Пшеничної Людмили Сергіївни звучить пісня… Пісня - А ми продовжуємо вечір – настав час представлення наших найдорожчих гостей – випускників. Розпочнемо з ювілярів. Представлення - Друзі, для вас, як згадка, лунає мелодія шкільного вальсу. Полиньте в цю мить в юні роки. Танцюйте школярський свій вальс. (Вальс «Трояндовий» в дарунок всім випускникам, після закінчення танцю вмикається мелодія шкільного вальсу, учні-танцюристи виводять вчителів, випускників і вальсують з ними). - Дякуємо, усі випускники не забули, як кружляли у випускному вальсі і відмінно справилися із завданням. - А зараз ми пропонуємо для випускників взяти участь у шкільній програмі «Розумники і розумниці». Запрошуємо на сцену випускників різних років. - Завдання для учасників буде таке: за 1 хвилину переконати присутніх у залі, що наша перша школа – найкраща у світі. Ви можете це зробити, пригадавши якийсь цікавий випадок із шкільного життя, який стане доказом того, що наша школа справді найкраща, дозволяється навіть похвалитися якимись своїми досягненнями, адже найкраща школа та, в якої найкращі випускники. Можете в музичному, поетичному чи будь-якому іншому вигляді доводити, що наша школа справді - Перша! (Виступи випускників) - Гадаю, в цій залі не залишилося більше нікого, хто б сумнівався у тому, що наша школа – найкраща. - Я теж так думаю, але чому ж тоді найбільше перевіряючих завжди їде до нас? У минулому навчальному році ми пережили не одних ревізорів. - Ну й що з того, невже вони залищилися невдоволеними? - Ні, навпаки, але мені особисто жаль наших учителів, яким доводиться тратити стільки нервів і здоров»я на тих невсипущих перевіряючих. - Шановні гості, ви можете в цьому переконатися. У цьому році ми стали свідками того, як в школу приїхали ревізори , але не з метою знайти щось погане, а навпаки – вибрати претендента на звання «Кращий учитель року». І ось що з того вийшло. Сценка «Кращий колектив року» Під музику «Бременські музиканти». На сцені таблички 7=А. 8-А, 9-Б, 10-Б. Тиша. Раптом пронизливий дзвінок. З класів вибігають щасливі учителі. -Ура! -Нарешті! -Я книгу цікаву дочитаю! - А я з онуком побавлюсь. - Я подивлюсь телевізор. -А я хоч відісплюся, відпочину від тих невгамовних дітей. -Добре як! -Невже цілих два тижні без дітей? -Яких же два. Ми ж у цьому році карантин який відбули. -І не один. За моєї практики це вперше так довго відпочивали. -Все одно канікули…хоч тиждень – і то добре. Всі: «Просто чудово!» Заходить серйозний учитель з папкою – директор. -Так, дітей провели? -Так! -В класах порядок? -Так(вже зацікавлено) -Добре…(задумується, всі дивляться з інтересом) -А в чому справа? -Що сталося? -Так, нічого особливого… До нас їдуть перевіряючі! Всі в паніці. -А як же канікули? -Ну ось …і відпочили. -Нам, як завжди, щастить… Навіщо перевірка , нам скажіть, Ви нам скажіть, ви нам скажіть. Бо жили стільки часу ми без бід. І школу нам потрібно зберегти Від зайвих перевірок, від біди. Навіщо нам те райвно, навіщо те облно. Якщо їде ревізор, ми готуєм пушку. Доки не приїхав він, взять його на мушку! -Жарти жартами, а в бруд обличчям вдарити не можна! -Покажемо все краще! -Тим більше, що вони шукатимуть претендента на звання «Учитель року». (Всі зразу підтягнулись) Весь світ у нас в руках Ми зорі континентів, Розвієм в пух і прах Нещасних конкурентів. Якщо заїдете на час, Привіт, бон жур, хелоу. Ви полюбіть одразу нас, Ми вас не боїмось. Ну-мо всі разом Щось вам покажем, Краще будьте добрими – Нас не розчаровуйте. З»являються два ревізори, співають. Збоку танець. Говорят, мы бяки-буки Не выносит нас земля! Нам сегодня карты в руки Мы приехали не зря! Ой ля-ля, ой, ля-ля! Выбираем короля. Ой ля-ля, ой ля-ля, эх мА! Ох и трудная дорога Не встречает нас никто. Говорят, талантов много- Мы не видим никого. Ого-го, ого-го, мы не видим никого З»являються гарно одягнені учителі з хлібом-сіллю. Сцена зустрічі. Голос за кадром: «Щоб приспати пильність ревізорів, колектив заспівав на іноземний манер: Баю-баюшки баю, Отдохни, а я спою. Мы споём, а вы поспите Лучше нас не тормосите. Баю-баюшки баю, От дохни, а я спою. Ревізор: Не потрібна пісня ваша – покажіть усіх найкращих. Входить директор: «У нас всі геніальні – дивіться самі. Уявіть себе учнями. Фрагмент уроку хімії. «Здрастуйте, дорогі діточки! Я ваш новий учитель хімії. Звуть мене Кислота Ізотопівна Альдегід. Я так люблю проводити досліди, особливо над вами. Сьогодні на урочечку ми розберемо вплив кислоточки на ростучий дитячий організмик. Ви вже боїтеся? Не потрібно. Візьмемо колбочку, наллємо в неї галогенчиків із пробі рочки, добавимо капелечку альдегідіків, все розбавимо ртутиком, всипемо сірочки і підігріємо на спіртовочці. Якщо ви вернетесь в школу після лікарнечки, ми з вами проведемо ще один маленький дослідок. Почнемо! До зустрічі в реанімації, дорогенькі мої діточки!» - Наші учні люблять хімічити, як ви вже переконались, цьому їх геніально навчає наша вчителька хімії. Взагалі учні люблять всі уроки, а найбільше люблять перездавати фізику і роблять це, на диво, успішно: Сценка: -Доброго дня, Петро Яремович!Я прийшов на перездачу. Можна? -Не можна, а треба. Сідай. Відповідай, що таке прискорення вільного падіння? -Гм, це прискорення, з яким падають тіла учнів у просторі шкільного коридору або ковзанки. -Вірно. Молодець. Може, ти поясниш, що таке броунівський рух? -Рух…ну звичайно – це хаотичний рух учнів молодших класів внаслідок зіткнення їх один з одним з метою отримання гострих відчуттів. -Геніально! А навіщо тоді придумали конденсатор? Тільки не забувай, що це фізичний прилад. -Це система…яка дуже популярна серед всіх учнів нашої школи…тобто…вона складається з двох шматків хліба («ти хотів сказати – провідників?) – так, відокремлених шаром сосиски(«діелектрика»), товщина якої, на жаль, невелика порівняно з розмірами жую чого.(засмучується) -Нічого, не засмучуйся, конденсатори – хот-доги, як я зрозумів, -явище наживне.Ти просто кращий учень. Можеш іти. Два бали. -НІ-ні, будь ласка, хоч ще одне запитання. -Ну добре. Дай визначення першої космічної швидкості. -Це швидкість, з якою проходить рух учнів по круговій орбіті спорт- площадки під дією сили голосу і погляду учителів фізкультури. До речі, у мене є група підтримки – для вас танцюють спортивний танець учні 11-А. Всіх із слабкими нервами прошу заплющити очі. Гімнастичний танець Ревізор: Нам подобається все, що ви нам показали, але хочеться дізнатись, про що мріють ваші учні, чи вміють вони поводитись по-джентельменськи. Директор: На уроках етики, естетики, мови, літератури, музики і малювання, художньої культури і фізкультури наші учні стають справжніми джентльменами. Класні керівники 11-х класів, подайте сюди джентльменів. Виходять джентльмени: - Панове, давайте помріємо, якою буде наша школа через кілька років - Думаю, вона буде з євро вікнами , євро батареями, євро стінами, євро… - Ще скажи з євро учнями чи євроучителями/// - А що, у європідвалі, окрім уроків ДПЮ, проходитимуть заняття з плавання у євро басейні. Так люблю плавати… - Ага, помрій, а теплу водичку туди наливатимуть один раз на рік, напередодні вечора зустрічі з випускниками, спеціально для тебе… - А у євровестибюлі висітиме Дошка пошани, схожа на нашу, тільки вдвічі менша. - Чому? - Бо на ній будуть фото євро учнів – представників нового виду людства – Хомо школярикус рахіті кус – відмінник, людина шкільна, вимираюча, занесена в Червону книгу. - Сер, з вами зовсім неможливо розмовляти. Якби я не був джентльменом, я б вас добряче відлупцював після вечора. - Не треба, мене тато вчора двічі відлупцював. - Чому? - Я показав йому нарешті табель за 1 семестр. - А другий раз? - А це коли виявилося, що то його власний табель за п»ятий клас. - Сер, а чому ви такий засмучений? - В мене завтра контрольна з англійської , а я нічого не знаю. - А що ж ви робили вчора? Чому не готувалися? - Готувався. Я журився, що післязавтра контрольна з англійської, а я нічого не знаю. Не розумію, навіщо мені потрібна ця англійська мова. - Нею ж півсвіту розмовляє. Уяви, що тебе як кращого студента, командирують на навчання за обміном в Англію . А ти навіть не зможеш дізнатися, яка година через зміну часових поясів. - Ну це просто. Надія Олександрівна нас навчила. - Ввіч воч? - Сикс воч. - Сач мач? - Фо хум ю. - Хау а ю? - Хау а я? - А у? - А я? - А я танець джентльменів затанцюю! Танець джентльменів Ревізори: Ми бачимо, що учні школи справді геніальні –вони все знають і вміють -Бо геніальні вчителі? Всі вчителі:»Працюємо з вогнем! Хоч серед нас є оптимісти й песимісти.» Оптиміст. Школа – це прекрасно! Це сенс усього нашого життя! Вона дає грунт для нових здійснень і творчих досягнень! Песиміст. Школа – це жахливо!. Всі люди як люди, а в учителів навіть у свята за святковим столом на першому місці розмови про школу!. Оптиміст. Школа – це прекрасно. Завжди бачиш розуміння в очах учнів і відчуваєш підтримку дирекції й педколективу! Песиміст. Школа – це жахливо! Вічно розриваєшся між своїми й чужими дітьми, а в результаті – ніякої подяки…у трудову книжку, ще й на якісь нараді пропісочать . Оптиміст. Школа – це прекрасно. Ростуть, дорослішають твої учні – ростеш, дорослішаєш непомітно й ти, але душею завжди залишаєшся дитиною! Песиміст. Школа – це жахливо. Жахливий плин часу – довгі чверті й короткі канікули – осінні, зимові, весняні, літні, осінні, зимові, весняні, літні…1-й дзвінок, останній дзвінок? Перший дзвінок? Начебто й не жив. А життя минуло… Співають песимісти на мотив «Учат в школе» Всі уроки проведи, за собою прибери, Чергування здай і зошити провір всі. І педрада й виховна забирає час сповна, І в сім»ї нема спокою, любі друзі. Співають оптимісти на мотив «Улыбка» Посміхнися, як похмурий ти, Знаю, школа – це нелегкая робота. Якщо ти зірвався, схаменись, І якщо кричати хочеш, посміхнися. І тоді, напевно, ти У очах у дітвори Вмить знайдеш повагу й щирість без помилки. Із маленького струмка починається ріка, Виховання починається з усмішки. Пісня песимістів: В магазин іще сходи Й чоловіка пригорни, Приготуй йому і дітям смачно їсти. Всі газети прочитать, План урока написать, І самому треба трішки відпочити. Пісня оптимістів: Для порядку дуже строгий ти, Та від строгості нарешті схаменися Посміхнись, адже учитель ти, Не соромся ти і знову посміхнися. І тоді, напевно, ти У очах у дітвори Вмить знайдеш повагу й щирість без помилки. Із маленького струмка починається ріка, Виховання починається з усмішки. Ревізор: «Слухай, давай заснуємо звання «Кращий колектив року». -А чому б і ні, тут усі найкращі. Вручається медаль «Кращий колектив року» Теплицькій загальноосвітній школі 1-111 ст. №1. - Любі наші наставники, у цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, і дуже швидко ми, одинадцятикласники, перетворимось на таких, як у залі, гостей своєї рідної школи, ваших , сподіваємось, найдорожчих гостей. - Саме сьогодні, дозвольте від імені випускників усіх років, висловити вам велику вдячність за те, що любили любите і продовжуєте любити нас такими, якими ми є: - Недовченими і завченими! - Веселими і засмученими! - Окриленими і замученими! - Ледачкуватими і непередбаченими! - Непрошеними і пробаченими! - Спасибі вам за найголовніше право, яке ви нам надали – право на вашу безкорисливу Любов. - Ми вас любимо!!! - Дозвольте зачитати витяг із закону про Випускника, прийнятий на раді міністрів Теплицької шкільної республіки ТЕМП 6го скликання у 6 читанні: - МИ, одинадцятикласники, від імені всього шкільного народу, - Виражаючи його суверенну волю, - Опираючись на багатовікові шкільні традиції, - Дбаючи про забезпечення свобод та прав учителів, - Піклуючись про випускників, - Прагнучи розвивати і зміцнювати школу, - Усвідомлюючи відповідальність перед попередніми, нинішніми і прийдешніми поколіннями школярів, - Приймає Основний Закон Випускника. - Розділ 1. Загальні засади. Стаття 1. - Випускник Теплицької школи №1 – самостійний, ні від кого не залежний, вільний і суверенний. - Стаття2. Випускник є людина. - Стаття3. Знання є основним багатством випускника. - Стаття4.Столицею випускників є школа. Основним символом випускника є атестат. - Розділ 2. Права , свободи та обов»язки випускника. - Випускник зобов»язаний до кінця своїх днів вітатися з учителями, відвідувати їх, приїжджати на вечори зустрічі з випускниками школи - Головний обов»язок – впродовж всього життя – не забувати своїх учителів! Попурі пісень на шкільну тему. Життя, наче потяг, зупинка під назвою»Школа». А далі – у кожного свій маршрут, свої життєві далі і маршрути. Свої пасажири, свої болі й тривоги, радощі й утіхи, та в усіх нас спільна зупинка? І хоча немає станції, де приймають у минуле поїзди, та на зупинці під назвою «Школа» завжди вам раді. - Шануйтеся, друзі, на довгім віку. Прощайтесь в надії зустрітися знову. І хай, як сьогодні, завжди вам щастить на добру і щиру розмову. - Не поспішайте в душі гасити прозорий вогник чистоти. - Не позичайте спокусам душу, не подавайте руки жалю. - І не штовхайте в обійми мушу комусь не сказане «люблю» - Живіть всі щасливо без горя й невдач. - Хай залишок спогадів буде медовим. - Минають роки за роками. Щасливі, радісні, сумні. Та рідна школа завжди з нами, вона у кожного в душі. - У стінах її ви зростали, мужніли, пізнавали світ мудрості, тут мудрості скарби шукали й були захищені від бід. - Сьогодні кожен все шукає чогось в житті…минає час. Та знайте: - ШКОЛА ВАС ЧЕКАЄ. ГОСТИННО ПРОСИТЬ ЗАВЖДИ В ГОСТІ ВАС! Гімн школи
Категорія: Позакласна | Додав: zaikaolena
Переглядів: 905 | Завантажень: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar